Välkommen t Saff xD

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

ITS ONSDAG ONSDAG GONNA GET DOWN ON ONSDAG

Av Saff 8D - 28 mars 2012 14:04

Nej men usch, Aja hej (y) idag har varit hemma å varit sjuk 8)

Fast de va chill för linköö å wen e också sjuka men iaf idag har jag spenderat min dag åt att spela nolife spel, som t.ex cityville på fb 

 

Hhaha javet sämst kvalité men ni ska nt tro att jag lvlat 31 lvlar idag, för jo ni förstår innan min tid på msp spelade jag cityville å petville 24/7 så de därför 8) 

Men JAG HAR GJORT EN NY ARTBOOK 8) (på msp då) (8) Men ni borde checka den 8) 

Aja ska vara lite social på msp nu 8)

POSS HAJJDOO :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Saff 8D - 21 april 2012 13:52

Hhahahaa de fortfarande typ 50 st som kollar på min blogg dagligen fortfarande? xD hahah iaf vill bara klargöra för er att jag lägger ner denna blogg :) Bloggar bara på den *HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR*  bloggen :) som jag har me linke jonte å skrilloo...

Av Saff 8D - 9 april 2012 15:14

Har skaffat en ny blogg på blogg.se me jonte, linkö och dill :) Alltså jonte_boii linke99 och skrillex.. för er som e trögfattade :) Meeen iaf bloggen hittar ni *HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR*  Poss hajjdooo       ...

Av Saff 8D - 8 april 2012 22:07

Trodde verkligen nt att jag skulle vinna o.o Ja mena den va sjukt ful o.e ajja just nu e jag hos jonte me linkö, skrilööö, mollöö och jonte då (8) Heere comes some pics :)     Hhaha nt misstolk nej nej.. kmr nog fler bilder under lilla kväl...

Av Saff 8D - 8 april 2012 19:54

Tänkte va me i linkes redigerings tävling 8) Iaf jag failade sjukt mke me min bild (8) Aja försökte iaf göra katniss i hg till en msp version då :) Före;   Efter;   Hhaha mobba nt o.e ...

Av Saff 8D - 8 april 2012 10:48

Usch mina rubriker suger aja what ever :) nu e jag på väg t mormor för att träffa släkten typ? Skulle gjort de igår men jag drog t en kompis ist sen typ när mamma hämta mig på kvällen typ vid 9 så sa hon att vi skulle gå på bio så de gjorde vi de va ...

Presentation♥


Haii haii Guys! :D
Jag e saff som typ skriver på den här bloggen (i)
Jag e en helt oseriös tjej från stockholm (I)
Hoppas ni kmr följa den här bloggen (y)
// Eran Galne Saff

Omröstning♥

Ska jag lägga ner bloggen? (:
 NEJ WTF KVINNA X-O
 Nej men du kan väll blogga lite mer o.e
 Alltså, jag vet inte...
 Ja såklart din blogg suger o.e
 JAA OFC DE E JU UPPENBART O.O

Följ mig♥

bloglovin

Sök i bloggen♥

Fråga mig? ♥

46 besvarade frågor

Chatt :D

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥



RSS♥

Free Lines Arrow





Ovido - Quiz & Flashcards