Välkommen t Saff xD

Alla inlägg under december 2011

Av Saff 8D - 29 december 2011 19:38

HAJJ HAJJ PÅE ER (i) Imorron bästa dagen ever 8)

nej men föörst skae man lämna syrran hos sin pappa nt såe kul dåe o.e men sen iaf ska jag på stan me mamma (L) Sen ska man väll tömma sitt presentkort man fick på hollister :)

 

Btw här e dreas länk till deras ena svenska hemsida (den till täby centrum finns nt än)

http://www.hollistergallerian.com/


Ajja sen ska man ut till släkten å fira mitt kusin barn som tööp fyller 5 tror jag o.o Hahah asg (i)

 

Visst ää han söt (i) btw va en väldigt gammal bild från i sommras 8) AJJA BAJJ 8D


 

Av Saff 8D - 29 december 2011 19:04

Jaoo ni vet eftersom alla mina vänner å jag ofc (i) nt e så normala så ska ni få se en inblick hur en normal chatt me goobi kan se ut 8)

 

Ser ni han erkänner till å me att jag e cool Fast de såe sant jue jaoo 8) HAHHA BAJJ 8D

 

Av Saff 8D - 29 december 2011 15:59

     

Ni börjar med att ta kort å sånt men de vet ni säkert hur man gör redan 

sedan så skapar ni ett inlägg

Så ser de ut ungefär så, där jag markerat en fyrkant runt där ska ni trycka alltså de där trädet


Då kmr de här upp

Fast de tomt för er eftersom ni inte har laddat upp bilder förut ^^ sen tkr ni på "ladda upp" som jag också markerat som ni ser


Då kommer kommer de antagligen se ut så här

    

Då tkr ni först på välj fil då kmr ni till era filer då klickar ni på den bilden ni vill ha en ok å sen "ladda upp"

De kan ta lite tid att ladda upp bilden beroende på hur många pixlar bilden har men när den laddat klart kmr de här upp 

 

Och då trycker ni bara ok 

sen går ni tillbaks till bild arkivet alltså de jag visa på andra bilden sen trycker ni på bilden ni ska ha 

 

men obs ni kan bara trycka på bilden ni ska ha en gång för annars kmr inte bilden komma fram elr va man ska säga men när ni valt bilden ni vill ha så ska ni infoga då ska ni välja normalstorlek annars kommer bilden bli vääldigt liiten 

Men sen ere klart då kommer bilden finnas i erat inlägg. Hoppas ni förstog^^


 


Av Saff 8D - 29 december 2011 15:38

HEEJ ALLA SAFFLÄSARE! :D

hahaah, de lät nästan som saftläsare o.o'

Men, iaf, saff sa att jag fick gästblogga på hennes finfina blogg, o våga nt säga emot saff, den e jättefin x]

Iaf, jag hittade en bild i mitt bildarkiv som jag trooor saff e me på! :D

Fiin bild..

O visst e de du saff? :D

Namnet slutar iaf på 9.. o.o

Okej, de finns många namn som gör de, men whatever! :d

Nu kan ni få en nyare bild på mej än den där gamla fula saken! 8] 

Lita failad o väldigt ful, men de va iaf en nyare bild! :D

  Om ni klickar på bilden kommer ni t min blogg! [:

De va väl de o.o

HAJDO! x)

Av Saff 8D - 29 december 2011 15:02

Halojj waaazuup? 8) Nää okej men goobi just nu hatar jag dig för du la upp dendär mä mä mange grejjen eftersom jag e så cool så ä jag tvungen att lyssna på de i typ en halvtimme tror jag de va o.e Sjukt irreterande :) HAHA 8DD ajja Någon mer en jag som följt I Saades fotspår så sjukt bra (L) ajja nue tänker jag va lika dum som goobi så ni ska få njuta av mä mä mange nu en halv timme :)

Komentera gärna å säg hur länge ni orkade lyssna 8) Jag e uppe i 10 minuter nu 8D

HAHA ajja sääs 8D

 

Av Saff 8D - 29 december 2011 13:01

GRATTIS MAZZIH (mallan007) HOPPAS DO FÅR DEN BÄSTA FDELSEDAGEN EVER 8DD

 

Som ni ser har jag fixat en copyright grejj såe ingen ska sno mina bilder (i) XD 

Ajja Bajj (y)

 

Av Saff 8D - 28 december 2011 15:00

Hajj hajj nuue kmr svaren till frågestunden dåe :8 


Goobi

Goobi

Tjabba Saff 8DD

Ahapp, iaf här kommer nga frågor (i)
1. Vad tycker du ärligt om mig, var ärlig ?! :@
2. vad heter du ir? :8
3. vrf börja du blogg ? e.o
4. visst e jag bäst?! 8DD
5. nu kommer jag inte på nåt mer e.o


BAAAAJ, BAAAJ SAFFF! 8DD

Svar:

1. Doo en jätteruulig pöjk å snäll (y)

2. Jag heter Moa irl 8D

3. Jag vet egentligen nt o.o 8D

4. Hmm vet nt riktigt bäst kke? Men do bra iaf XD

5. Kajj :D


molly ;D

Hmm akajj ngra frågor :`D

1.favo färg (:
2. favo sport x)
3.hur länge har du spelat msp^^


De va allt tror jag XD, tack för mig (:


Svar:

1. Öhmm gillar många färger 8D Såe vet nt o.o

2. Friidrott å dans typ XD

3. Jag har spelat msp sen 28 augusti 2010 såe de väll typ 1 år å 4 månader :8


Katt!

Hajj Saff! :D

Vet Nte Riktigt Vad Jag Ska Fråga Vet Typ Redan Ganska Mycke xD
Men...hmm.....euhm...
JAG VET! :D
1. Hur Blev Du Så Underbar x) 2. Gjorde det Ont När Du Föll Från Himmeln xD Kunde inte komma på ngt annat x)
Bajj bajj 8D


Svar:

1. Katt jag nt underbar dee do som är

2. Jag vet nt för jag kmr ju nt där ifrån o.o



Linke

Linke

Heyhey fina du! (a'

Jag härmar goobi lite med första frågan :3
1. Vad tycker du om mej ärligt? (a'
2. Varför e du så fin irl? [:
3. Har du en onepiece på den där irlbilden eller på videon när du sjunger? De ser ut så 8D Vilken färg osv? :8
4. de blev ingen fyra, kom nt på ngt xD
Hajdo x]


Svar:

1. Doo helt underbar linkää elskar dajj (i)

2. Jag nt fiin irl dää do som är ^^

3. Jaoo jag har en onepiece 8D den ä mörk blå fast de ser typ ut som svart xD sen såe mönstret ser man ju typ på bilden xD


Skrillan 8D

HEJ AFF 8DD

1. VARFÖR ÄR JAG SÅ COOL? (:
2. favorit färg? (a'
3. varför valde du Jonte av alla killar på msp? :8
4. Vem gjorde så att du börja msp? o.o
5 Jag älskar den personen (L)
6. Hejdå, kom inte på mera ;D


Svar:

1. Haha jadu dill jag vet nt mst nog va med fött 8D

2. Väät nt o.o

3. För han onderbar (i)

4. De va nog jag själv som kollade på reklamen först typ provade jag de på skojj seen blev de kul såe då börja jag spela mer xD

5. Haha isf mst do elska maii (i) Elskar dajj mää xD

6. Hajjdoo (:


jonte 8D

jonte 8D

noo tänker jag härma linke som härmade goobi med första frågan 8D


1. va tycker do om maj, ÄÄÄRLIGT ? 8D
2. vf do så fin o.o ?
3. jag eelska daj :D
4. oj de va visst ingen fråga 3;an o.o
5. nu kommer jag nt på ngt mer o.o
6. elr jo.. tycker nt du att theodor i alvin o gänget e fet ? :D
7. chokladpudding elr CHOKLADPUDDING ? :D
8. max/buger king/donken ? :O
9.hur lärde du dig pixlr.com ? 8D
10. visst e jag bääst 8D
11. blir nt du speedad av oboy o.o 
12. JAG BLIR DE :D
13. jag elskar daj.. IGEN :D
14. POSS HAJDOO


nt mitt fel att jag har druckit oboy o.e :DDDDDD


Svar:

1. Do underbar snäll ruulig fast do nt starkast :)

2. Jag nt fin var har do fått de ifrån? o.o

3. Jag eelskar dajj mä

4. Nää märkte de xD

5. Okajj o.o

6. jaoo han borde nog börja träna jaoo (y) Fast han göllig iaf :8

7. Svår fråga men jag väljer nu chokladpudding för chokladpudding verkar så chokladigt o.o

8. Donken ofc 8)

9. Från början vare noxxi (noxibben1) som hjälpte mig sen har tööp linke lärt mig lite åsså xD

10. Nää men näst bäst kke ? XD

11. Jag blir spidad av allt gjort av socker (L)

12. Okajj märkte de igår o.o

13. Elskar dajje me :8

14. Hajjdooo :D


Leaaf

Nu ska jaag härma jonte som härmade linke sååm häärmadää goobi


1.Vad tkr doo om maaj ärligt (Jag ää Tiinka s nya gobbä)
2.Saknar duu nalle har ett stort blått hus?? Däät göör jag (i)
3.Vääm e din bästis på msp utom Katt?
4.Hur kan doo intää gilla ustbågar?? o.o


Svar:

1. Doo min muffin juue jag elskar dajj (i)

2. Jaa o.o

3. Har jetemånga underbara bästa vänner jag elskar de skulle nog nt få plats om jag skulle skriva alla :8

4. För att dom luktar fotsvett fast jag åt ostbågar när jag va liten men nt längre iaf XD


Tindra 

NÄR FYLLER DU ÅR? 8D

Svar: Jag fyller år den 25 oktober 8D

Shewolf

Vad äter du till frukost? XD

Svar: De lite olika men typ macka å jucie :D

Ahapp de va de :) TACK för alla frågor :8 BAJJ 8D

 



Av Saff 8D - 27 december 2011 22:12

 

Hajj påe er :8 Täänkte ha en liiten frågestund nue så FRÅGA PÅ 8DD

Juste en sak till i förra inlägget om dom där videorna som nt funkade att kolla på men jag 

kmr fixa de såsmåningom när jag orkar alltså xDD ajja bajj

 

Presentation♥


Haii haii Guys! :D
Jag e saff som typ skriver på den här bloggen (i)
Jag e en helt oseriös tjej från stockholm (I)
Hoppas ni kmr följa den här bloggen (y)
// Eran Galne Saff

Omröstning♥

Ska jag lägga ner bloggen? (:
 NEJ WTF KVINNA X-O
 Nej men du kan väll blogga lite mer o.e
 Alltså, jag vet inte...
 Ja såklart din blogg suger o.e
 JAA OFC DE E JU UPPENBART O.O

Följ mig♥

bloglovin

Sök i bloggen♥

Fråga mig? ♥

46 besvarade frågor

Chatt :D

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥



RSS♥

Free Lines Arrow





Ovido - Quiz & Flashcards