Välkommen t Saff xD

Alla inlägg under februari 2012

Av Saff 8D - 28 februari 2012 19:43

Okej jag e sämst på att blogga ni har mräkt de va :D Fast ändå kollar ni bloggen o.o taack (I) Ska svara på alla frågor ni har skickat in medans jag varit borta så de kmr snart en "saff svarar" 

okej nu en bortförklaring till varför jag nt bloggat :) Har ju flyttat nu som nog dom flesta vet (y) men mitt internet e jätte segt -..- å mamma ska fixa de men hon e ju nt så teknisk... men iaf jag bloggar ibland iaf så såå jaoo men en en sak till o.o jag kan nt va inne på safy så mke för de laggar men men jag finns på saffan min andra gubbe (y) Poss hajj

Av Saff 8D - 24 februari 2012 13:20

     

Alltså serriöst så SJUUUKT HEETA (L)

-

Av Saff 8D - 24 februari 2012 08:07

Okej den här gången blir de väldigt många så jag delar upp saff svarar i 2 delar :)

Hajj 8D

1. Du går in på meny avdelningar å klistrar in en kod i en meny rad, alltså du går in på meny avdelningar tkr på "skapa ny avdelning" och på grejjen där du väljer väljer du html kod å sen så är de typ visa den i menyn elr ngt är i kryssat de kryssar du ur. sen klistrar du in koden som du kmr få av mig snart (y)


<html> <head> <style type="text/css"> textarea{ background-image: url(Här klistrar du in din bildkod); border: 1px solid black; } </style> </head> <body> <b> <br> <a href="mypage.htm"></a> <br> <a href="mypage.htm"></a> </b> </body> </html> 


Om du inte vet vilket mönster du vill ha kan du alltid gå in på http://ego-box.com/  

 

sen säger vi att du vill ha den här.. då bläddrar du ner tills du ser de där direct link å de och du ska markera den länken som står brevid direct link sen går du in på meny avdelningar å klistrar in bild koden där de står att du ska de ^^ hoppas ni fattar ^^


2. Okej du börjar me att gå in på pixlr.com å när du har "klippt ut" dockan elr grejen du ska ha å vill vrida den tkr du på ctrl T samtidigt 

då kmr de se ut så här:

 

då i ngn av dom blå hörnen kan du förstora och förminska men om du håller musen där kan du även snurra typ som i artbook när du snurrar en moviestar eller ngt ja hoppas du fattar^^



Min blomma är en icon som de kallas och såklart kan jag visa hur du gör de^^

1.Du börjar med att skapa en ny menyavdelning me html kod     

alltså så ska de se ut ^^ sen öppnar du en ny flik och går in på http://www.favicon.cc/  

När du kmr dit kan de se lite förvirrande ut.. 

tryck på ngn av dom avdelningarna jag har markerat med svart^^

sedan kmr du t en sida mee massa olika tecken å blommor bilar ja allt möjligt OBS! Du kan nt välja en annimerad icon alltså en sån som rör på sig för då kmr de inte funka. när du hittat ngn tkr du på namnet på den å då kmr du hit...

och om du bläddrar längst ner på sidan ser de ut som på bilden ovan. då ska du kopiera den länken som är längst ner och se till att du får med hela

sedan går du in på bloggplatsen igen å menyavdelningar å klistrar in koden där å sedan tkr du spara avdelning och de är klart (y) hoppas du förstog   





Av Saff 8D - 23 februari 2012 22:19

Japp jag e avstängd igen från msp :) hatar folk som märker ord hela tiden -.- aja 3 dagar då :) Fast de gör ju inge kmr ju ändå nt kunna komma va inne i helgen xD men iaf finns på min andra gubbe saffan 

 

Okej den här gången vare jag som skrev de men nu till förklaring, iaf jag va på en fest som va jätte tråkig men iaf :) sen typ stog alla i en hög å då sa jag böghög å såklart äre ngn idjut som anmäler mig för de -.- Faak joo :)

Av Saff 8D - 22 februari 2012 23:00

Ska snart gå å deja sängen :) Nej men iaf e sjukt trött o.o Idag när jag skulle fixa iordning å städa i nya huset somna jag på soffan o.e men de va jätte kul (y) xD Men ehm ja nii får hare braoo hajjdo :)

 

(Gammal konstig bild )

Av Saff 8D - 22 februari 2012 17:12

Goobi å fredrika_02 gav mig från ö-listan (y) som tack får ni en fin bild (y)

 

Om ni klickar på goobis bild kmr ni till hans å tantens (beccas) blogg (y)  

-

Av Saff 8D - 22 februari 2012 16:03

Svar: Jo för att få en transperant bakgrund som de kallar måste du ha en speciell html kod som du klistrar in i en meny avdelning, Men tyvär får jag inte ge ut den koden.   

Av Saff 8D - 21 februari 2012 10:18

Nejmeen heej!

Skrillan här, gästbloggar på underbara aff's blogg! 8D

Heter Milena irl, 11 år fyller tolv snart, så långt är det väl inte kvar till november? (:

går i 5:an...

 Heter Skrillex.. på msp, level 9! :'d

bild på miiig:

   dethär oxå om ni vill se (I):    hahaha cp..


Är bästavän med; Jonte, Aff's kille :D


Ajaa, vad mer ska man skriva..

Kanske att ni ska besöka min blogg: Skrillaan.blogg.se, yupp... det var nog det.. ska äta frukost nu så jag måste dra xD

kan VERKLIGEN inte äta tidigt typ vid 7/8, äter aldrig när ja ska till skolan O.O''

Men sees! (:

Presentation♥


Haii haii Guys! :D
Jag e saff som typ skriver på den här bloggen (i)
Jag e en helt oseriös tjej från stockholm (I)
Hoppas ni kmr följa den här bloggen (y)
// Eran Galne Saff

Omröstning♥

Ska jag lägga ner bloggen? (:
 NEJ WTF KVINNA X-O
 Nej men du kan väll blogga lite mer o.e
 Alltså, jag vet inte...
 Ja såklart din blogg suger o.e
 JAA OFC DE E JU UPPENBART O.O

Följ mig♥

bloglovin

Sök i bloggen♥

Fråga mig? ♥

46 besvarade frågor

Chatt :D

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥



RSS♥

Free Lines Arrow





Ovido - Quiz & Flashcards