Välkommen t Saff xD

Alla inlägg under oktober 2011

Av Saff 8D - 31 oktober 2011 19:15

Haii alla igen :D jag vet vad ni tänker guuh va jobbig hon e som bloggar -.- Meeen de gör mig inget jag har ju nt tvingat er att läsa tror jag iaf o.o Ajja Nu fick jag en sån där känsla av att jag e sugen på glass men såklart e den slut -.- Hmm vad gör jag då? Joo jag e väll inne på msp å tröstar katt lite föö hon ledsen föö Brudis gjorde slut me henne -.- Ajja okej vad har gjort idag dåe juuste jag va på Ikea me lillasyrran å mamma å ngn granne t oss :) va typ jättesocial som jag brukar vara :) Nääj men jag typ läste hela tiden råka gå in i en gubbe en gång o.o De va fett scaary o.o Meen nu e boken slut :( Meen den var brao iaf :D Den hetter typ "Rum 213" Saff tyckte den va lite läskig ;/ Meen den va bra (i) Fast de kke mest en tjejbok elr ngt :) Öhh jag vet nu e jag sådär ointressant som jag alltid är när jag skriver saker, kommer antagligen från min mamma så skyll på henne isf :@ Ajja Imorron ska jag å mamma ta bussen in t staden å Gå runt å jag ska fåe köpa min one piece ÄNTLIGEN   Ajja dää ska bli sköjj bara inte min syrra trötnar för då går hon bara runt och slår mig å säger DUMMA DAJJ X-O värkligen trevlig hon är då :) Ajja ni fåår väll ha det bra (I) Bajs nu logga katt ut åsså (n) Juuste måste berätta en ointressant men väldigt viktig grejj, joo såhär Muua tkr Mazz e mest hennes men men jag har ju känt mazz längst och därför mazz mest min men nu mst jag ge muua present föör att mazz ska bli min så nu mst jag sammla sc vilket e de tröökigaste grejjen som finns -.- Aja vad gör man nt för att få sin Mazz (I) Okej de var väll de Hajj daaa (i)

   

Av Saff 8D - 31 oktober 2011 16:12

Hajj hajj påe er som nu läser denna ointressanta konstigt onormala blogg :) Aja ska väll presentera maii antar jag iaf jag e Saff :D Elr Safy09 om man nu mst säga hela namnet -.- Öhhm jag e typ öhh 12 år jaoop precis :D Elr jag tror de iaf o.o Okej nu blev de här väldigt tråkigt kommer ni nog tycka om ni läst så här långt öhh ajja ehhm ahapp kan väll berätta att jag gillar glass? Okej de va tråkigt jag vet -.- AHAPP okej jag e värkligen sämst påe att blogga kke därför jag provade öhhm nu nu vet jag om de e så ointressant att läsa om vad jag håller på me såe kan jag ju bjuda på en liten låt :D 

Ahapp hur lät de dåe? Visst var den bra (i) Okej jag vet jag e beroende av Eric's musik men de e normalt tycker jag :) 

Öhhm okej ska inte störa er längre utan jag kan blogga mer i kväll precis så gör jag (y) Hare gött elr ha de tråkigt ni nu som inte har ngt att göra ajja hajj da :D Juuste TAAACK linke föö bloggen som tack fick din blogg va på mina länkar (i) nu var jag väll omtänksam (i) Ajja okej Hajj da :D 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation♥


Haii haii Guys! :D
Jag e saff som typ skriver på den här bloggen (i)
Jag e en helt oseriös tjej från stockholm (I)
Hoppas ni kmr följa den här bloggen (y)
// Eran Galne Saff

Omröstning♥

Ska jag lägga ner bloggen? (:
 NEJ WTF KVINNA X-O
 Nej men du kan väll blogga lite mer o.e
 Alltså, jag vet inte...
 Ja såklart din blogg suger o.e
 JAA OFC DE E JU UPPENBART O.O

Följ mig♥

bloglovin

Sök i bloggen♥

Fråga mig? ♥

46 besvarade frågor

Chatt :D

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥



RSS♥

Free Lines Arrow





Ovido - Quiz & Flashcards