Välkommen t Saff xD

Alla inlägg under november 2011

Av Saff 8D - 26 november 2011 14:00

Hajj hajj alla de häär ett tidsinställt inlägg så när ni läser de kmr jag antagligen va å sälja elr va jag nu skulle göa o.e

Meeen har ju gjort en ny header vad tycks? :D nääe men ses imorron då elr vad man säger kmr ändå va inne påe söndag (y) meeen iaf hare brao alla kke bloggar från mobilen på kvällen sååe ni får kolla då helt enkelt :8

 

Av Saff 8D - 20 november 2011 21:09

 
 

Av Saff 8D - 8 november 2011 15:52

Halojj på er (i)

Just nuue håller jag på me en film (y) Och nej inte kf -.- Saff har slutat me de nu :8 Och saff ska bara göa "vanliga" filmer om man säger så fast ingen av mina filmer e ju normala 8D ajja ni får hare så bra bloggar mer nää filmen e klar hää får ni en bild från filmen (y)

 

Hajj da så länge :D

 



Av Saff 8D - 7 november 2011 15:42

Hajj hajj tänkte lägga upp ett videoklipp när jag sjunger men bara såe ni vet jag ä sjuk så de låter ganska dåligt (8) 

Ajja enyoy :8 

Jag vet jag sjunger jättefult och ser ut som en gris -.- men ni hade ett val att nt kolla (i) Haha ajja Hajj da bloggar mer senare :D

 
 

Av Saff 8D - 6 november 2011 20:01

Halojj alla srry om jag nt bloggar så mkt o.o Inte för att ni kke bryr er mään ändå :8 Ajja juuste skulle lägga upp bilder på nää jag va på eric saades skivgrejj men jag har bilderna på min andra dator så jag lägger upp dom imorron om jag hinner (i)

Ajja de häär inlägget skulle ju egentligen vara t ngr av dom fiinaste vännerna som finns (a' ajja får väll ta de nu då (i)

Mazz- Do ska veta doo alltid ä min andra halva do vet älsk vi hör ihop fast vi nt chattar så ofta så ska do veta jag älskar dajj frv (i)


Elzzan- Även om vi typ har glidigt isär så ää doo en jättebra vän som jag älskar <3


Katt- Doo min BFF (Bästa feta fru 8D) Älskar dajj katt doo miin beesta ven (i)


Skrill- Doo ää en bra vän som saff litar på (i) <3


Emilöö- Doo min min bestaste ven älskar dajj kömpis (i)


Astrubz- Doo frv min dagiskömpis vettu 8D älskar dajj <3


Linke- Duu ska veta linke jag älskar dajj supaah mke och dina soffor också (L) 8D


Katja- KATJA (L) Doo min lilla tönt xD <3


Tindra- Do min säkerhetsvakt kömpis frv äälskar dajj (i)


Långben(Me:): Doo ää min musses klubbhus kömpis fur evvah även om vi typ aldrig chattar längre ;/ <3


Timmy- Timmy din tönt 8D nää skojja men doo en snäll liten grabb (i)


James- James do ska ha en sak klart för dig jag e nt din mammi -.- xD <3


Becca: Doo min tant (i) Haha vet att do hatar mig ibland (i) Meen jag älskar dajj 8D <3


Skriver mer imorron guu natt (i)


 


Av Saff 8D - 3 november 2011 13:30

Hajj på er bakom skärmen om de e där ni nu sitter o.o ajja jag e ju en spåkvinna säger vi 8) Så jag vet att ni sitter där bakom skärmen å läser min blogg fett cool jag va nuue 8) Ne okej jag e töntig jag vet o.e Ajja idag har de hänt öhhm nt så mke meen igår kom jag t lvl 15 (i) Sååe de e ju brao hmm va har hänt idag då? :^) Juuste LARS-URBAN E LVL 3 8DDD om ni undrar vem de e så äre mitt husdjur (i) Den mörkrosa om ni undrar (8) Ajja hää får ni en bild (y) 

 

Kolla nu äär saff stolt (i) Ajja sen har jag å katt töntat oss lite i shopping galleria :8 Hää kmr den coolaste bilden ever på oss 8)   Visst ä vi fiina (i) Om doo no läser de häär katt vill jag bara säga att JAG ÄLSKAR DAJJ BFF (Bästa feta fru) DOO ÄÄ MIIN COOKIE (I)    Okajjj nu över till en allvarlig sak... JAG SKA TRÄFFA ERIC SAADE IDAG (L) Okej jag vet jag e beroende men men de e normalt :( Ajja mst gååe noo hajj daa (i)  













Av Saff 8D - 1 november 2011 17:54

Halojj på er :D Jaoo nue e jag väll inne på msp typ elr ngt o.o Öhhhm Jaoo va ska jag berätta om nu då o.o Öhh kan ju berätta att jag köpte min one piece idag (i) Och min syrra köpte åsså en fast de vae en från hm men hon säger att de e en äkta så ja vi säger de annars blir hon så arg o.e 8D ajja orkar nt förklara mer meen ajja kan ju visa en bild på mig irl :D 

 

Sry jag vet jag e ful -.- Men iaf nu fick ni se min one piece åsså så nu slipper jag berätta om den åsså :) Men men någon som läst mspevemsp.bloggplatsen.se? Hon har iaf härmat många inlägg t.ex som mitt första inlägg bara att hon har ändrat lite saker :@ Iaf jag å linke ska försöka stoppa henne (y) Så om någon tagit inlägg av er sååe komentera o.o Ajja de var väll de kke skriver mer senare :8 Hajj da <3   










Presentation♥


Haii haii Guys! :D
Jag e saff som typ skriver på den här bloggen (i)
Jag e en helt oseriös tjej från stockholm (I)
Hoppas ni kmr följa den här bloggen (y)
// Eran Galne Saff

Omröstning♥

Ska jag lägga ner bloggen? (:
 NEJ WTF KVINNA X-O
 Nej men du kan väll blogga lite mer o.e
 Alltså, jag vet inte...
 Ja såklart din blogg suger o.e
 JAA OFC DE E JU UPPENBART O.O

Följ mig♥

bloglovin

Sök i bloggen♥

Fråga mig? ♥

46 besvarade frågor

Chatt :D

Senaste inläggen♥

Kalender♥

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Kategorier♥

Arkiv♥

Länkar♥

Besöksstatistik♥



RSS♥

Free Lines Arrow





Ovido - Quiz & Flashcards